Members Login
Post Info TOPIC: Ανακοίνωση ΤΟΠΑτζή
noufaro

Date: Thu Nov 3 19:39 2005
Ανακοίνωση ΤΟΠΑτζή
Permalink  
 


Καλησπερα,


θα ηθελα να σχολιάσω την ανακοίνωση που εβγαλε το σαιτ σημερα οσον αφορα τους ρεππα χριστοπουλο και το ποσους κοβουν. Τετοιες ενεργειες καταρχήν είναι θεμιτές και επικροτούμενες με την προυπόθεση οτι αναφέρονται σε σωστά πράγματα και γεγονότα. Δεν αντιλέγω οτι το μάθημα είναι και το έχουν κάνει πιθανώς δύσκολο αλλά κατα τη γνώμη μου ΄προέχουν άλλα μαθήματα και καθηγητές που θα έπρεπε να είναι σε αυτή τη θέση.


Αυτά που λέω τα στηρίζω στο οτι ειλικρινά το πέρασα με την τρίτη και με 8, και αφού μονο τηντρίτη φορα είχα ανοίξει βιβλίο για να διαβάσω, χωρίς να μου δημιουργηθεί εντύπωση οτι με κόβουν επίτηδες. Επίσης καθ ότι 6ο έτος αισίως ξέρω αρκετά παιδιά , και όλα αυτά τα χρόνια 1 η 2 να έχω γνωρίσει που έχουν πρόβλημα με αυτό το μάθημα. Οι περισσότεροι αλλού συναντούν εμπόδια (ποσοτικές,μικρο,μαθηματικά) Μήπως θα έπρεπε να γινει κάτι και προς τα εκεί?


Φιλικα,,,



__________________
Ο ΤΟΠΑτζής

Date: Thu Nov 3 20:20 2005
RE: ανακοινωση τοπατζη
Permalink  
 


Συνάδελφε το να είναι ένα μάθημα δύσκολο είναι κυρίως απόφαση του καθηγητή και απόλυτα σεβαστή. Η ανακοίνωση του ΤΟΠΑτζή επικεντρώθηκε στην Οικονομική Ανάπτυξη ΙΙ γιατί η αξιολόγηση των γραπτών το Σεπτέμβρη ήταν εξαιρετικά αυστηρή. Η Οικονομική Ανάπτυξη ΙΙ θα είναι με διαφορά το μάθημα που θα χρωστούν οι περισσότεροι φοιτητές στο ΤΟΠΑ τον προσεχή Ιούνιο και αυτό είναι αποτέλεσμα και παλαιότερων αυστηρών διορθώσεων των δύο καθηγητών. Κανένα άλλο μάθημα ακόμη και από αυτά που αναφέρεις δεν έχει τόσους φοιτητές να το χρωστούν. Και τουλάχιστον στα μαθήματα αυτά που αναφέρεις εκτιμάται η προσπάθεια (έστω και αν δεν κρίνεται ικανοποιητική), ενώ οι κ. Ρέππας και Χριστόπουλος χαρίζουν μηδενικά στους φοιτητές που διάβασαν, προσπάθησαν αλλά κάπου έκαναν κάποιο λάθος (λες και δεν είναι άνθρωποι).


Ο ΤΟΠΑτζής δε θα αρνηθεί να εκδώσει νέα ανακοίνωση και να διεκδικήσει το δίκαιο των φοιτητών του ΤΟΠΑ και σε άλλα μαθήματα που ενδεχομένως παρουσιαστεί κάτι ανάλογο. Και καλά κάνεις που το αναφέρεις συνάδελφε γιατί πρέπει να γίνει κατανοητό πως δεν είμαστε εμπαθείς με τους κ. Ρέππα και Χριστόπουλο που κατά τα άλλα αναγνωρίζουμε ως εξαιρετικού επιπέδου καθηγητές.



__________________
noufaro

Date: Fri Nov 4 18:50 2005
Permalink  
 

μαλιστα


απλα προφανως δεν το εχω παρει ειδηση οτι το χρωστουν πλεον τοοσοι πολλοι λογω της απουσιας απο τη σχολη, κουραγιο παντως


γνωμη μου ειναι οτι αυτη η πρακτικη ειναι μηδενισμος και δεν θα επρεπε να χρησιμοποιειται ειδικα σε θεωρητικα μαθηματα, αλλα αν θελει καποιος καθηγητης να μηδενιζει γραπτα επειδη ο αλλος εγραψε μια βλακεια, που σαν σκεπτικο δεν ειναι και τελειως λαθος αλλα αυτο ειναι αλλη κουβεντα, θα επρεπε να μη βαζει μοναδες που πιανει η καθε ερωτηση...


τελοσπαντων...ελπιζω και ποσοτικες να γινει κατι γιατι φημες λεγονται οτι σε μαθημα πολυ παλια πριν και απο τη χρονια μου ο παλασκας ειχε δηλωσει οτι θελει να γεμισει ενα γηπεδο ποδοσφαιρου με μαθητες που το χρωστανε...



__________________
Queen E.

Date: Fri Nov 4 22:46 2005
Permalink  
 

Χαίρομαι πραγματικά που έγινε η αρχή για διαμαρτυρία απέναντι στον τρόπο βαθμολόγησης ορισμένων καθηγητών. Αν και προσωπικά στο συγκεκριμένο μάθημα δεν έχω αντιμετωπίσει πρόβλημα, καταλαβαίνω απόλυτα τη θέση των ατόμων που έχουν απορριφθεί άδικα. ¶ξια λόγου είναι και η αντίστοιχου τύπου βαθμολόγηση του κύριου Χριστόπουλου στη Μίκρο 2. Μετρήστε τα άτομα που πέρασαν και θα καταλάβετε.


Σίγουρα οι μισοί απ' όσους δίνουν είναι διαβασμένοι, αλλά αυτό δε δικαιολογεί τα μηδενικά που αναφέρθηκαν.Προτείνω να αναβαθμιστεί πρώτα η ποιότητα των μαθημάτων, και μετά να αυξηθούν οι απαιτήσεις στα γραπτά (που ούτως ή άλλως διαφέρουν από άτομο σε άτομο, λόγω τύχης και όχι μόνο).


Έλεος, κυριαρχεί η αναξιοκρατία και η παράνοια στη σχολή μας. ¶λλος διαβάζει μια ώρα και περνάει, άλλος προσπαθεί ολόκληρα εξάμηνα και παίρνει τα δυαράκια. Go figure...



__________________
kostas

Date: Sat Nov 5 14:17 2005
Permalink  
 

οποιος βιαζεται να μπει στην αγορα εργασιας ας πιασει δουλεια παραλληλα με τις σπουδες του. καιρος να αρχισουν να βγαινουν επιστημονες απο τα πανεπιστημια και οχι πιονακια του συστηματος. κατσε και διαβαστε και αφηστε τα παραπονα, ο καθενας ειναι υπευθυνος για τις πραξεις του. αν δε μπορειτε να κατανοησετε τα, αναμφιβολως συνθετα, επιστημονικα ζητηματα του μαθηματος της οικονομικης αναπτυξης 2 τοτε δεν αξιζετε το πτυχιο.      



__________________
tamasak

Date: Sat Nov 5 15:57 2005
Permalink  
 


kostas wrote:



οποιος βιαζεται να μπει στην αγορα εργασιας ας πιασει δουλεια παραλληλα με τις σπουδες του. καιρος να αρχισουν να βγαινουν επιστημονες απο τα πανεπιστημια και οχι πιονακια του συστηματος. κατσε και διαβαστε και αφηστε τα παραπονα, ο καθενας ειναι υπευθυνος για τις πραξεις του. αν δε μπορειτε να κατανοησετε τα, αναμφιβολως συνθετα, επιστημονικα ζητηματα του μαθηματος της οικονομικης αναπτυξης 2 τοτε δεν αξιζετε το πτυχιο.      




Koita file egw perasa perysi Oikonomiki anaptyksi1 k 2 me 6 enw to diavaza 15 meres prin to dwsw kai parakolouthisa arketes paradoseis.Auto pou prepei na katalaveis einai oti den mporeis na krineis xoris na exeis proswpiki epafi poios aksizei i  oxi to ptyxio.Sto TOPA i antigrafi paei synnefo.Eidikotera "foitites"pou den anoiksan biblio piran ta 7 k ta 8 stin oikonomiki anaptyksi 1 k 2 k alloi to dinoun triti k tetarti fora.Sto Saki Karagiwrga antegrafan mprosta sta moutra tou Reppa k tin plirosan alloi.Theorousa to Reppa ap tous pio antikeimenikous alla m'auta pou eginan stin teleutaia eksetastiki allaksa gnwmi.


K file gia rwta autous pou perasan me 7 k 8 an exoun tin paramikri idea se ti anaferontai ta "syntheta" themata tou K.Reppa.Oso gia ton Xristopoulo..ELEOS pia o typos tin exei psonisei ypervolika gia auto pou einai.Yparxoun kathigites me poli kaliteri epistimoniki katartisi apo auton kai poli pio katanohtoi..



__________________
Ο ΤΟΠΑτζής

Date: Sat Nov 5 16:07 2005
Permalink  
 

kostas wrote:



οποιος βιαζεται να μπει στην αγορα εργασιας ας πιασει δουλεια παραλληλα με τις σπουδες του. καιρος να αρχισουν να βγαινουν επιστημονες απο τα πανεπιστημια και οχι πιονακια του συστηματος. κατσε και διαβαστε και αφηστε τα παραπονα, ο καθενας ειναι υπευθυνος για τις πραξεις του. αν δε μπορειτε να κατανοησετε τα, αναμφιβολως συνθετα, επιστημονικα ζητηματα του μαθηματος της οικονομικης αναπτυξης 2 τοτε δεν αξιζετε το πτυχιο.      



Κατ' αρχήν γνωρίζεις πως άλλο να εντάσσεται στην αγορά εργασίας ένας φοιτητής και άλλο ένας πτυχιούχος Οικονομολόγος. Στη δεύτερη άποψή σου σχετικά με τα πιονάκια του συστήματος συμφωνούμε μεν αλλά έχουμε κάποιες ενστάσεις. Ποιοι μας κάνουν πιονάκια του συστήματος; Μήπως δε μας κάνουν οι ίδιοι οι καθηγητές μαζί με το συνολικό προσωπικό του τμήματος που αδυνατούν να βρουν αίθουσες να γράψουμε; Που μας κάνουν να γράφουμε δίπλα δίπλα λόγω έλλειψης αιθουσών και μετά μας λένε μην αντιγράφετε; Που μας μηδενίζουν γραπτά με την υπόνοια αντιγραφής; Γιατί λοιπόν να την πληρώνουμε εμείς οι φοιτητές και όχι αυτοί που πραγματικά φταίνε; Όταν λοιπόν μας "μαθαίνουν" έτσι, είναι επόμενο να αντιδρούμε με αυτόν τον τρόπο σε κάποιους που αποφάσισαν μία ωραία πρωία να αξιολογήσουν με... επιστημονικό τρόπο τα γραπτά των φοιτητών.


Μήπως ήρθε η ώρα το συγκεκριμένο μάθημα μαζί με την Οικονομική Ανάπτυξη Ι και κάποια άλλα μαθήματα να εξετάζονται προφορικά για να γίνει αντιληπτό από τους καθηγητές ποιος πραγματικά έχει κατανοήσει τα όσα έχει μάθει; Γιατί δεν κάνουν αυτό που εδώ και πολύ καιρό έχει σκεφτεί και πραγματοποιήσει ο κ. Πάκος; ΠΡΟΦΟΡΙΚΗ ΕΞΕΤΑΣΗ;



__________________
tamasak

Date: Sat Nov 5 17:08 2005
Permalink  
 

ΤΟΠΑτζη


Δεν θελω να επεκταθω πολυ στο θεμα.Ειναι λιγο ασχετο.Εν μερει η προφορικη δοκιμασια ειναι σωστη.Αλλα στο μαθημα το κ.Πακου παει μονο αναλογα με τα κεφια  του κ οχι με το τι ξερεις.



__________________
Vassileios

Date: Sun Nov 6 02:39 2005
Permalink  
 

Με έκπληξη διαβάζω τα όσα διαδραματίζονται στο τμήμα μας για άλλη μια φορά. Με ακόμη μεγάλυτερη έκπληξη διαβάζω το πόστ του "kostas" και η απορία μου είναι μία: Μήπως το Κώστας δεν είναι Κώστας αλλά Παναγιώτης ή Δημήτρης; (το πιάσατε το υπονοούμενο έτσι;)


 


Φιλικά πάντα,
Vassileios.....



__________________
frog

Date: Sun Nov 6 11:38 2005
Permalink  
 

Καταρχήν, θα ήθελα να συγχαρώ τον ΤΟΠΑτζή για την κίνηση της διαμαρτυρίας γιατί αυτό δείχνει πως πλέον έχουμε αρχίσει να ΝΟΙΑΖΟΜΑΣΤΕ για το τι συμβαίνει γυρώ μας και να συνειδητοποιούμε ότι δεν έχουμε την πρέπουσα μεταχείρηση.


Πάνω στη συγκεκριμένη ανακοίνωση όμως θα ήθελα να διατυπώσω τις εξής ερωτήσεις:


1.Μήπως ο λόγος που χρησιμοποιήθηκε στην ανακοίνωση αυτή ήταν αρκετα σκλήρος και ειρώνικος απέναντι σε δύο άτομα τα οποία έχουν αποδείξει ότι και έχουν πραγματικά γνώσεις και σέβονται τους φοιτητές τους σε καθημερινή βάση (πλήρες μάθημα, συνεπείς στην ώρα τους, αποδεδειγμένα αντικειμενική διόρθωση στο παρελθόν, κτλ)?


2.Αν χρησιμοποιείτε αυτό το λόγο σε αυτή την περίπτωση τι θα έπρεπε να γράψετε (και δεν έχετε γράψει ακόμα) στον Παλάσκα που δίνει συστηματικά λάθος θέματα και απειλεί τους φοιτητές με μηδενισμό μόνο και μόνο επειδή τα εντοπίζουν και ζητάνε να διορθωθούν για να μπορέσουν να γράψουν και να πάρουν το ευλογημένο 5?! Στον Δεμαθά τι πρέπει να γράψουμε που (τότε τουλάχιστον που το είχα δώσει εγώ) μας είχε περάσει όλους με 6 ενώ είχαμε γράψει και μάλιστα σε γελοία θέματα? (όσοι πήγαν βέβαια στο γραφείο του ο βαθμός έγινε απο 8 και πάνω στην επόμενη εξεταστικη! Τι σύμπτωση ξαφνικά όλοι αυτοί αποφάσισαν να διαβάσουν και να γράψουν τέλεια!!!)


3.Αν και δεν έχω προσωπική γνώση του θέματος δέχομαι την ποσόστωση των επιτυχόντων που ανεφέρερετε, αλλά θα ήθελα να μάθω με ποιό ακριβώς κριτήριο λέτε πως κάποιοι είχαν γράψει  πολύ καλά και δεν πέρασαν. Πήγαν αυτοί οι φοιτητές στο γραφείο τους, είδαν τα γραπτά τους και τι απαντήσεις πήραν? Είχαν γράψει αυτά που έλεγε το βιβλίο και παρολ'αυτά δεν τους πέρασαν? Τί τους απάντησαν?


4. Οι περισσότεροι μου φίλοι και εγώ προσωπικά έχουμε περάσει το μάθημα με την 1η ή 2η φορά και με καλό βαθμό. Έτυχε και μας πέρασαν? Ήταν σε καλά κέφια? Τί έγινε ακριβώς? Τους θάμπωσε η εξυπνάδα μας ή απλώς είχαμε ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ διαβάσει και δεν είχαμε παπαγαλίσει το βιβλίο?


Κάποιοι πιθανότατα να βιαστούν να πουν ότι μεροληπτώ ή ότι ψάχνω ελαφρυντικά. Προς διαλεύκανση αυτής της πιθανής "παρεξήγησης" θα ήθελα πάλι να πω ότι είμαι ΥΠΕΡ της διαμαρτυρίας αυτής. Επειδή όμως ο ΤΟΠΑτζης με έχει συνηθίσει σε πιο δίκαιες και προσεκτικές διαδικασίες θα ήθελα απαντήσεις στα παραπάνω ερωτήματα για να μπορέσουμε όλοι μας να διαμορφώσουμε γνώμη για το γεγονός.



__________________
O ΤΟΠΑτζής

Date: Sun Nov 6 19:10 2005
Permalink  
 

Συνάδελφε frog σε ευχαριστούμε πραγματικά για το πόστ γιατί μας δίνεις την ευκαιρία να δείξουμε πως δε μεροληπτούμε και πως δεν εκφράζουμε έναν αδικημένο ΤΟΠΑτζή αλλά μια ποσότητα αδικημένων φοιτητών. Σου απαντάμε, λοιπόν, στις ερωτήσεις σου:


1. Ο λόγος ήταν αρκετά σκληρός αλλά εφάμιλλος του τρόπου που μεταχειρίστηκαν τα γραπτά των φοιτητών του Σεπτεμβρίου οι δύο καθηγητές. Και αυτό δεν έχει ουσιαστικά καμία σχέση με το επίπεδο των δύο καθηγητών. ¶λλωστε στο δεύτερο πόστ αυτού του θέματος γράφουμε πως "ο ΤΟΠΑτζής κατά τα άλλα αναγνωρίζει ως εξαιρετικού επιπέδου καθηγητές τους κ. Ρέππα και Χριστόπουλο" και αυτό έχει να κάνει με όλα όσα αναφέρεις (γνώσεις, συνέπεια κτλ).


2. Εδώ διαφωνούμε: Ο ΤΟΠΑτζης έχει αναφερθεί στο παρελθόν για τα λάθη του κ. Παλάσκα σε θέματα (κλικ για να δεις το θέμα). Επίσης άλλο η ανεφάρμοστη απειλή μηδενισμού και άλλο η πρακτική μηδενισμού που εφάρμοσαν κατά συρροή σε αυτή την εξεταστική οι διδάσκοντες της Οικονομικής Ανάπτυξης ΙΙ. Και φυσικά, ο ΤΟΠΑτζής δεν επικροτεί ούτε τις πολύ επιεικείς βαθμολογίες -τύπου Δεμαθά όπως αναφέρεις- (βέβαια θα πρέπει να ξέρεις πως στο παρελθόν ο κ.Δεμαθάς έχει αξιολογήσει το 70 % των φοιτητών με 3αράκια και 2αράκια και μάλιστα σε επιλογής μάθημα).


3. Έχουμε μαρτυρίες φοιτητών και μάλιστα μεγάλου αριθμού φοιτητών. Έχουμε γνώση περί της ευκολίας με την οποία έκοβαν, γιατί αρκετοί φοιτητές πήγαν στο γραφείο του κ. Ρέππα και έμαθαν το γιατί κόπηκαν. Οι λόγοι στα περισσότερα γραπτά επουσιώδεις: μια λάθος λέξη, μια λανθασμένη πρόταση, "δε μου δίνεις να καταλάβω ότι το κατανόησες" και κατά τα άλλα το γραπτό ολόσωστο. Ο ίδιος ο κ. Ρέππας αναγνώριζε πως οι φοιτητές είχαν διαβάσει αλλά τους αξιολογούσε με μία ή καμία μονάδα λόγω των συγκεκριμένων μικρολαθών.


4. Δεν γνωρίζουμε σε ποια εξεταστική περάσατε γιατί υπάρχει μία αρκετά εύκολη εξεταστική περίοδος, αυτή του περσινού Σεπτέμβρη που μπήκαν πολυαναμενόμενα θέματα και ο κ. Χριστόπουλος είχε δηλώσει "πως τα θέματα αυτά είναι για να περάσει πολύς κόσμος". Προς Θεού, δε θέλουμε να σας μειώσουμε (!), σίγουρα διαβάσατε για να περάσετε όπως όλοι μας αλλά πως θα σας έρχονταν να διαβάζατε και να σας κόβανε για μία λάθος λέξη; Και μάλιστα αν ήσασταν στο πτυχίο που θα σας πήγαινε ένα χρόνο μετά; Όπως υπονοείται στην ανακοίνωση ένας βασικός λόγος που το χρωστάνε πολλοί είναι η ποσότητα της ύλης, αλλά εμείς δε στεκόμαστε στο 1/3 που κάθε φορά πάει να το δώσει, αλλά στον τρόπο που αξιολογούν αυτό το 1/3 και μάλιστα στην ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ εξεταστική.



__________________
frog

Date: Sun Nov 6 21:23 2005
Permalink  
 

ΤΟΠΑτζή :


Η εξεταστική στην οποία πέρασα το μάθημα δεν ήταν η περσινή εύκολη αλλά μια παλαιότερη δυσκολότερη. Αλλά πάνω σε αυτό που λες μου δημιουργείται το εξής αντιφατικό ερώτημα: Πως αυτοί οι οποίοι ήθελαν πέρσι να περάσουν κόσμο αποφάσισαν φέτος να κόψουν στο παρατρίχα μάλιστα τόσους φοιτητές? Ξαφνικά αποφάσισαν ότι τους αρέσει να βλέπουν πολύ κόσμο στην αναμονή?


Όσο για τον Παλάσκα γνωρίζω για τις τότε ενέργειες και post. Δεν νομίζεις όμως ότι ένα απλό post διαφέρει αρκετά από το να στείλεις προσωπικό email και μάλιστα τόσο δεικτικό? Αν θεωρούμε πως τα πράγματα πρέπει να έχουν μια αναλογία πρέπει ο Παλάσκας να είχε καταγγελθεί στη σύγκλητο. Όχι τόσο για την απειλή (που και αυτή είναι σοβαρή - είμαστε υπό φασιστικό καθεστώς στο πανεπιστήμιο και δεν το έχω καταλάβει? - έστω και αν δεν εφαρμόζεται. Στην ουσία βέβαια εφαρμόζεται γιατί με λάθος θέματα οποιοσδήποτε είναι ανίκανος να γράψει!!!).


Επίσης, θα ήθελα να σημειώσω το εξής: Καλό θα ήταν όλοι μας όταν βρισκόμαστε στη θέση του αδικημένου να ρωτάμε τους καθηγητές " Τί ακριβώς θα έπρεπε να είχα γράψει ακριβώς για να περάσω?" Κατά τη γνώμη μου αυτή είναι η πιο σκληρή ερώτηση. Από την απάντηση καταλαβαίνεις κατά πόσο ο άλλος σε έχει αδικήσει.


Τέλος, μια διαπίστωση - σχόλιο: Αδικίες πάντα γίνονται και καλό είναι να κάνουμε διαμαρτυρίες για να μην μας θεωρούν και βλάκες! Αλλά να ξέρετε ότι το μεγαλύτερο ποσοστό των φοιτητών ευλογούνε τα γραπτά τους (τουλάχιστον ας είμαστε ειλικρινείς με τους εαυτούς μας γιατί όλοι μας το έχουμε κάνει!). Όλοι νομίζουμε ότι έχουμε γράψει επειδή έχουμε άγνοια του τι θα έπρεπε να έιχαμε γράψει! Επομένως, καλό θα ήταν μαζικές διατυπώσεις αποτυχίας πάντοτε να αντιμετωπίζονται με κάποια επιφύλαξη και με περιορισμένη εμπάθεια (πόσο μάλλον όταν το συγκεκριμένο περιστατικό με τους συγκεκριμένους καθηγητές συμβαίνει - νομίζω - πρώτη φορά).


Ελπίζω να συνεχίσεις να είσαι τόσο μαχητικός και στο μέλλον. Σε όλους μας προσφέρεις πραγματικά πολύ σημαντική βοήθεια.



__________________
Ο ΤΟΠΑτζής

Date: Sun Nov 6 22:33 2005
Permalink  
 

frog wrote:


Αλλά να ξέρετε ότι το μεγαλύτερο ποσοστό των φοιτητών ευλογούνε τα γραπτά τους (τουλάχιστον ας είμαστε ειλικρινείς με τους εαυτούς μας γιατί όλοι μας το έχουμε κάνει!). Όλοι νομίζουμε ότι έχουμε γράψει επειδή έχουμε άγνοια του τι θα έπρεπε να έιχαμε γράψει! Επομένως, καλό θα ήταν μαζικές διατυπώσεις αποτυχίας πάντοτε να αντιμετωπίζονται με κάποια επιφύλαξη και με περιορισμένη εμπάθεια (πόσο μάλλον όταν το συγκεκριμένο περιστατικό με τους συγκεκριμένους καθηγητές συμβαίνει - νομίζω - πρώτη φορά).


Πολύ σωστή η παρατήρηση αυτή και γι' αυτό σου αναφέρω πως είμασταν ιδιαίτερα επιφυλακτικοί σε βαθμό καχυποψίας σε όσα μας μετέφεραν οι φοιτητές. Όπως σε κάθε μάθημα έτσι και σε αυτό υπήρχαν φοιτητές που έγραφαν πράγματα που δε ζητούσαν οι καθηγητές και σωστά κόπηκαν.



__________________
frog

Date: Sun Nov 6 23:31 2005
Permalink  
 

ΤΟΠΑτζή:


Χαίρομαι που συμφωνούμε. Βέβαια, εξακολουθώ να έχω την εντύπωση ότι η ανακοίνωση όπως διατυπώθηκε δεν εκφράζει ιδιαίτερη επιφυλακτικότητα. Τί να πω... μπορεί να μην την αντιλαμβάνομαι εγώ.


Θα ήθελα τη γνώμη σας και στις υπόλοιπες ερωτήσεις του post.



__________________
Ο ΤΟΠΑτζής

Date: Mon Nov 7 18:21 2005
RE: Ανακοίνωση ΤΟΠΑτζή
Permalink  
 


Η επιφυλακτικότητα ήταν στα όσα ακούγαμε από φοιτητές. Μόλις βεβαιωθήκαμε ότι ισχύουν, τότε δημοσιεύσαμε την ανακοίνωση.


Για τα άλλα σου ερωτήματα έχουμε να πούμε τα εξής:



  • Για το πως αυτοί ήθελαν να περάσουν τότε κόσμο και τώρα είναι τόσο αυστηροί έχουν την απάντηση μόνο οι ίδιοι... ¶λλωστε δεν είναι η πρώτη φορά που δυσκολευόμαστε να μπούμε στο μυαλό των καθηγητών και να καταλάβουμε τη λογική τους...

  • Το e-mail στους καθηγητές είχε το χαρακτήρα ενημέρωσης για την ανακοίνωση.

  • Κακώς συγκρίνετε τον κ. Παλάσκα με τη συγκεκριμένη ανακοίνωση.


__________________
noufaro

Date: Mon Nov 7 21:07 2005
Permalink  
 

e oxi kai kakws sugrinoume to palaska me ti sugekrimeni anakoinwsi...


emena i empeiria apo tis sunanastrofes me kosmo apo ti sxoli tosa xronia mou exei deiksei oti oloi ton palaska exoun stin mpouka giati kovei xwris logo kai polloi ligoteroi ton xristopoulo (pou ton sunagwnizetai vevaia) kai akoma ligoteroi ton reppa...


sumfwnw me tis apopseis parapanw tou frog 100% 



__________________
frog

Date: Mon Nov 7 23:42 2005
Permalink  
 

Ευτυχώς που τα λες κι εσύ νούφαρο.


Γιατί για να πω την αλήθεια δεν έχω πλέον τι να απαντήσω στις απαντήσεις που λαμβάνω.



__________________
Ο ΤΟΠΑτζής

Date: Tue Nov 8 00:23 2005
Permalink  
 

Κακώς συγκρίνετε τον κ. Παλάσκα και οποιοδήποτε άλλο καθηγητή με τη συγκεκριμένη ανακοίνωση. Ο κ. Παλάσκας, αν και πολύ αυστηρός, δε μηδενίζει γραπτά που γράφουν κάτι αλλά όχι αυτά που θέλει ο ίδιος (τουλάχιστον βάζει ένα 2 ή 3), γιατί εκτιμά την προσπάθεια. Και φυσικά ο κ. Παλάσκας δείχνει μεγαλύτερη ανεκτικότητα στα γραπτά των επί πτυχίω φοιτητών κάτι που δεν έκαναν οι Ρέππας - Χριστόπουλος στη ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ εξεταστική περίοδο. Ο κ. Παλάσκας όχι πάντα βέβαια - αλλά κατά γενικήν ομολογία - ΠΕΡΝΑΕΙ τους φοιτητές που έχουν ως μοναδικό του μάθημα τις Ποσοτικές ή τη Μίκρο. Οι καθηγητές Ρέππας και Χριστόπουλος το αρνήθηκαν σε πέντε (!) περιπτώσεις, πέντε φοιτητών που ήταν το ΜΟΝΑΔΙΚΟ τους μάθημα και τους μεταφέρουν ως τον Ιούνιο του 2006!


Βέβαια δεν θεωρούμε και "¶γιο" τον κ. Παλάσκα καθώς και αυτός έχει κάνει λάθη (και μάλιστα ένα συνεχίζει να το κάνει) αλλά αυτό είναι μια άλλη ιστορία.


Ελπίζω τώρα να έχει γίνει περισσότερο αντιληπτό το βασικό νόημα της ανακοίνωσης που είναι ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ, αφορά ΜΟΝΟ την εξεταστική περίοδο του Σεπτεμβρίου και μόνο το μάθημα της Οικονομικής Ανάπτυξης ΙΙ.



__________________
sn

Date: Tue Nov 8 20:28 2005
Permalink  
 

Ο ΤΟΠΑτζής wrote:



frog wrote: Αλλά να ξέρετε ότι το μεγαλύτερο ποσοστό των φοιτητών ευλογούνε τα γραπτά τους (τουλάχιστον ας είμαστε ειλικρινείς με τους εαυτούς μας γιατί όλοι μας το έχουμε κάνει!). Όλοι νομίζουμε ότι έχουμε γράψει επειδή έχουμε άγνοια του τι θα έπρεπε να έιχαμε γράψει! Επομένως, καλό θα ήταν μαζικές διατυπώσεις αποτυχίας πάντοτε να αντιμετωπίζονται με κάποια επιφύλαξη και με περιορισμένη εμπάθεια (πόσο μάλλον όταν το συγκεκριμένο περιστατικό με τους συγκεκριμένους καθηγητές συμβαίνει - νομίζω - πρώτη φορά). Πολύ σωστή η παρατήρηση αυτή και γι' αυτό σου αναφέρω πως είμασταν ιδιαίτερα επιφυλακτικοί σε βαθμό καχυποψίας σε όσα μας μετέφεραν οι φοιτητές. Όπως σε κάθε μάθημα έτσι και σε αυτό υπήρχαν φοιτητές που έγραφαν πράγματα που δε ζητούσαν οι καθηγητές και σωστά κόπηκαν.



Αγαπητοί συν-ΤΟΠήτες


 


Είναι η πρώτη φορά που γράφω το οτιδήποτε στο site αυτό και όχι γιατί «σνομπάρω» την προσπάθεια, το αντίθετο μάλιστα, είμαι συχνότατος επισκέπτης και με έχει βοηθήσει πάρα πολύ και πάρα πολλές φορές. Για το λόγο αυτό θα ήθελα να ευχαριστήσω τους εμπνευστές και δημιουργούς του www. topatzis.tk.


Είμαι στο 6ο πλέον έτος. Εχοντας γράψει στα... παλαιά των υποδημάτων μου τα δύο πρώτα χρόνια, μπήκα σε κάποιο ρυθμό μετά και αποφάσισα ότι το Πάντειο και το πτυχίο αυτό που πρόκειται κάποια στιγμή να πάρω δεν θα σταθεί τροχοπέδη στη ζωή για πολλά χρόνια. Μπορεί το ότι είμαι στο 6 έτος να σημαίνει ότι δεν τα κατάφερα και με τον καλύτερο τρόπο, αλλά τουλάχιστον προσπαθώ βάση του προγράμματος που έχω στο μυαλό μου.


Δεν είναι λίγα τα μαθήματα που πέρασα χωρίς ιδιαίτερο κόπο. Αυτή τη στιγμή περιμένω τα αποτελέσματα της Πολιτικής Περιβάλλοντος και αν το περάσω θα μου μένει μόνο το μάθημα των Ποσοτικών Μεθόδων Οικονομικής Ανάλυσης. Το πιο πιθανό είναι να έχω να δώσω και τον Ιούνιο τον Παπαϊωάννου, πάντως. Οπως και να έχει, τουλάχιστον 15 από τα 46 μέχρι στιγμής περασμένα μαθήματα, δεν έπρεπε να τα έχω περάσει. Τα «κατάφερα» παρόλαυτα είτε χάρη της συναδελφικότητας, είτε χάρη της επιτήρησης, είτε, είτε, είτε.


Αυτό που συνέβη όμως στην Οικονομική Ανάπτυξη ΙΙ, δεν μπορώ να πω ότι δεν έχει ξανασυμβεί, μπορώ να πω με σιγουριά ότι είναι πέρα για πέρα άδικο.


Εδωσα τώρα τον Σεπτέμβριο στον Καράγιωργα. Δίπλα μου, μπροστά και πίσω, πολλοί «αρχαίοι» για το μάθημα, η γνωστή κλίκα για ομαδική δουλειά κλπ κλπ κλπ. Δεξιά μου, αγαπητός φίλος και πολλάκις «σωτήρας» μου. Αυτή τη φορά έπαιρνε πτυχίο με το μάθημα της Οικονομικής Ανάπτυξης ΙΙ και με άφηνε πίσω να «παλεύω με τα θηρία». Κανένα πρόβλημα, διαβασμένος καλά, με τα σκονάκια του, το βιβλίο από κάτω, τα πάντα τέλος πάντων υπό έλεγχο. Επιτήρησε δε η πλέον ευνοϊκή, τουλάχιστον στη δική μας γωνία, για να μην εγείρω αντιδράσεις.


Πρώτο ερώτημα, απαντάει, βγάζει το σκονάκι, συμπληρώνει, μου τα λέει και όλα καλά. Δεύτερο ερώτημα, απαντάει, ανοίγει το βιβλίο, συμπληρώνει έχει πάει ήδη 9.30 μου τα λέει στα γρήγορα, τα γράφω ψιλοεπιγραμματικά και φεύγω. Από ότι όλοι καταλάβατε εγώ από μόνος μου για άλλη μια φορά ήμουν στο 0 - 2 το πολύ. Να 'ναι καλά το παιδί, πάμε στο Diverso ελέγχουμε τις απαντήσεις και είμαστε εντάξει.


Βγαίνουν τα αποτελέσματα και εγώ έχω πάρει 5 και εκείνος 3. Βρίσκομαι μάλιστα στην άβολη θέση να του πω εγώ ότι «το μάθημα που με πέρασες, εσύ το ξαναδίνεις τον Ιούνιο» και εγώ να έχω πιθανότητες και για Φλεβάρη.


Επισκέπτεται τους κ.κ. Ρέππα, Χριστόπουλο και η απάντηση που παίρνει είναι ότι η δεύτερη απάντηση ήταν ασαφής και με γενικότητες και για αυτό το λόγο δεν πειράζει «άραξε ένα χρόνο», «αυτή να ήταν όλη η καθυστέρηση στη ζωή σου», από τον κ. Χριστόπουλο.


Ομολογώ ότι την ειρωνεία του κ. Χριστόπουλου - που κατά καιρούς έχω ακούσει να κάνει μέσα στις αίθουσες - την εκτιμώ και μου αρέσει σαν σχόλιο σε κάποιες περιπτώσεις. Ομως εδώ πρόκειται για έναν χρόνο που μπορεί στη ζωή ενός ανθρώπου να μην είναι όντως τόσο μεγάλο διάστημα - πόσο μάλλον στην αιωνιότητα - αλλά στα 22 - 23 - 24 είναι αρκετά σημαντικός ειδικά αν μπροστά μας έχουμε το στρατό (αφορά τους άντρες όπως καταλαβαίνεται το τελευταίο).


Που θέλω να καταλήξω. Οτι οι φοιτητές δεν είναι τόσο μ... ες να μην ξέρουν πότε έχουν γράψει και πότε όχι. Οι φοιτητές δεν είναι τόσο μ... ες που να θέλουν να δημιουργήσουν φασαρία για τέτοια είδους θέματα χωρίς να έχουν έστω κάποιο δίκαιο να διεκδικήσουν. Γιατί να είναι τόσο μ... ες και να μην απαιτούν μερικές φορές την αλλαγή των κακώς κειμένων ή τουλάχιστον την ηθική ικανοποίηση αν δεν μπορούν κάτι παραπάνω.


Στη σκέψη μου είναι πολύ σοβαρά, όταν με το καλό πάρω το Πτυχίο και αν έχω την όρεξη και δεν πω «δε παν να γα... ν τώρα που τελείωσα», να πιάσω τους περισσότερους καθηγητές μας και να τους εκφράσω τη γνώμη μου για αυτούς. Σε κάποιους είναι θετική και σε κάποιους αρνητική. Η διαφορά για μένα είναι ότι σε όσους είναι καλή η άποψή μου δεν θα χρειαστεί απαραίτητα να εκφραστεί δημοσίως. Σε αυτούς όμως που είναι αρνητική θα πρέπει να γίνει δυνατά και μπροστά στους νέους του τμήματος. Οχι για κανένα άλλο λόγο, αλλά για την ηθική ικανοποίηση που θα μου δώσει και για να καταλάβουν μερικοί ότι δεν έχουν πιάσει τον Πάπα από τα αρ...α, αλλά μια θέση στο Δημόσιο και δεν κάνουν και καλά τη δουλειά τους τις περισσότερες φορές, ασχέτως με το ποιος ή ποιοι φταίνε για αυτό.


 


Ευχαριστώ



__________________
anna

Date: Tue Nov 8 20:31 2005
Permalink  
 

 ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΠΕΡΑΣΕΙ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΕΣ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΛΙΓΟΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΤΟ ΕΧΟΥΝ ΠΕΡΑΣΕΙ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΜΕ ΜΗΝΥΜΑΤΑ ΚΑΙ ΑΝΤΙΓΡΑΦΗ...

__________________
noufaro

Date: Tue Nov 8 22:57 2005
Permalink  
 

sn εκτο ετος και συχναζεις ντιβερσο?


κατι μου λεει οτι γνωριζομαστε, ασχετο αλλα και εγω ποσοτικες και πολιτικη περιβαλλοντος εχω


τελοσπαντων, αυτα περι ειρωνικων αντιδρασεων, τα δεχομαι και τα πιστευω για το χριστοπουλο, που εχει δωσει τετοια δειγματα και με το παραπανω αλλα γνωμη μου, οχι για τον ρεππα. Όπως εχω ξαναγραψει ειμαι υπερ τετοιων ανακοινωσεων αλλα να γινονται σε ολους, οσο για το παλασκα, αρκει να σας γραψω οτι ξέρω 3 παιδια που εχουν μονο το δικο του και δεν τα περναει τις τελευταιες 3 εξεταστικες?


Δεν γινεται καποιος να αναγνωριζει την προσπαθεια και να βαζει σε 200 γραπτα 1 εξι και 10 πενταρια, πολυ απλα


για μενα παλασκας και χριστοπουλος ειναι πολυ απλα ου μπλεξεις.


και ενα περιστατικο που κυκλοφορει σαν μυθος πρέπει να είχε γίνει 2 χρόνια πριν παω πρωτο έτος, δηλαδη πριν 6-7 χρονια περίπου, φίλος μου ,είχε ακουσει εναν εκ των παλασκα χριστοπουλο, δεν θυμαμαι ποιον τωρα, να λεει οτι ονειρο του ειναι να γεμισει ενα γηπεδο ποδοσφαιρου με μαθητες που  χρωστανε μαθημα του, φανταζεστε να ισχυει? καλο ε?


συναδελφικους χαιρετισμους 



__________________
frog

Date: Tue Nov 8 23:06 2005
Permalink  
 

Ο Παλάσκας το έχει πει αυτό με το γήπεδο. Αλλά όχι με τη μορφή ονείρου αλλά με τη μορφή αγανάκτησης - απορίας - ειρωνείας.

__________________
bill

Date: Wed Nov 9 12:52 2005
Permalink  
 

Παντως ρε παιδια ειναι βεβαιο οτι περασανε μονο 35 οικονομικη αναπτυξη γιατι μαλλον πανω απο 45 πρεπει να ηταν . κανω λαθος?

Υ.Γ ο Παλασκας ειναι αποδεδειγμενα ο χειροτερος καθηγητης . Ειμαι στο 6 ετος και τον ξαναπαρακολουθω και γελαω καθε φορα με αυτα που ξεστομιζει. Το ωραιο ειναι πως αν πας να τον διορθωσεις αρχιζει και κανει το θεμα γαργαρα, παμε παρακατω κλπ. Ο ανθρωπος αφου δεν μπορει γιατι το παιδευει?
βαλε ρε ανθρωπε απλα θεματα να τα καταλαβαινεις και ο ιδιος!

__________________
Αγανάκτηση ?

Date: Wed Nov 9 14:45 2005
Permalink  
 

Αγαπητέ νούφαρε&frog, και εγώ είμαι 6ο έτος και για την ακρίβεια ήμουν μέσα στην 102, όταν πριν λίγα χρόνια συνέβηκε το ακριβές γεγονός που περιγράφτηκε..Συγκεκριμένα δεν αναφέθηκε σε γήπεδο..αλλά στο μικρομεσαίο & ταπεινό Ολυμπιακό Στάδιο!!Οπότε αγαπητέ νούφαρε ο μύθος σταματάει να είναι μύθος & γίνεται ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ. Όσον αφορά για το σχόλιο σου frog, δεν νομίζω οτί αν ΕΓΩ του μιλούσα έτσι, έστω και λόγω αγανάκτισης (που έχω και περισσότερα ερεθίσματα απ'ότι αυτός απο εμένα) ή έστω με humor θα το εκτιμούσε δεόντως..Επίσης δεν θα ξεχάσω και την ατάκα του (την οποία επίσης την άκουσα live και η οποία είχε αναφερθεί και εδώ στο site) περί μηδενισμού κόλλας ενός φοιτητή επειδή τον ρώτησε για ένα όντως διασταυρωμένο λάθος που είχε κάνει..Τέλος πάντων αυτές είναι φασιστικές συμπεριφορές όπως και του Ρέππα-Χριστόπουλου (και ας με πέρασαν αυτή την εξετ/κη με 3 ώρες διάβασμα και με βαθμό..)και αρκετών άλλων καθηγητών & ειλικρινά δεν καταλαβαίνω & μου φαίνεται άκρως αδιανόητο γιατί εμείς ως φοιτητές απλά τις ανεχόμαστε βλέποντας τες ως αστείες (?),λόγω τις ακρότητάς τους..  


Το πιστεύετε ή όχι κύριοι συνάδερφοι έχουμε ( ή έτσι όπως καταντήσαμε,δικαιούμαστε να έχουμε ) και εμείς κάποια αξιοπρέπεια.Γιατί περί καταπάτηση της αξιοπρέπειας μας πρόκειται όταν επί 5 χρόνια προσπαθώ να περάσω Οικ.Ανάπτυξη ΙΙ με διάβασμα,σημειώσεις,παρακολούθηση παραδόσεων κλπ, και αποτυγχάνω....& φέτος επειδή έδινα πολλά μαθήματα, αποφάσισα να πάω να πάρω απλά τα θέματα (αφου είδα ότι δεν έχω τύχη με 3 ώρες διάβασμα, κρίνοντας από άλλες χρονιές ) ,τυγχάνει να μου πει ένας φίλος μου 2-3 πράγματα και να περάσω.Και το πιο προκλητικό πιο είναι? Ότι δεν μου έβαλαν ούτε 5 ούτε 6..


Και σας ρωτώ κύριε Ρέππα-Χριστόπουλε..Πιο το κίνητρο μου να ξαναδιαβάσω μάθημα και να μην περιμένω από άλλες πηγές (σκονάκια,αντιγραφή) να περάσω? Πού είναι η αξιοπρέπειά μου όταν με κόβεται με μηδέν και με ένα, μια ζωή έχοντας διαβάσει εβδομάδες ατελείωτες, και με αντιγραφή μου βάζεται και βαθμό? ΠΟΥΘΕΝΑ. Η αξιοπρέπεια μας είναι χαμένη μέσα στα μηδέν και στις μονάδες με τις οποίες βαθμολογείται τα γραπτά μας.Είναι κλειδωμένη μέσα στα συρτάρια δίπλα από τα πτυχία σας τα οποία δεν έχετε συνηδητοποιήσει γιατί σας τα δώσανε και κάνει παρέα με την δική σας αξιοπρέπεια την οποία χάσατε λίγο πριν τα 30, όταν δηλαδή συνηδητοποιήσατε ότι έχετε στα χέρια σας 2-3 χρόνια από την ζωή κάθε φοιτητή σας, και μπορείτε να τα χαραμίσετε όπως εσείς θέλετε κόβωντας και μηδενίζοντας ανεξέλεγκτα. Το ξέρουμε κύριε Ρέππα-Χριστόπουλε..δεν πρόκειται να αλλάξετε κάτι.Δεν μας εκπλήσσει. Γι' αυτό πηγαίντε με τον κύριο Παλάσκα να κάνετε "καλαμπούρι" λέγοντας ο ένας στον άλλο για τον Α φοιτητή που σας παρακάλεσε να τον περάσετε επείδη πρέπει να πάει φαντάρος ενώ είχε γράψει 4 και όχι το με πολύ μεγάλη διαφορά 5 έχοντας μόνο το μάθημά σας για πτυχίο, ή για την φοιτήτρια Β που αναρωτιόταν γιατί την κόψατε ενώ εσείς δεν καταλαβαίνατε τι εννοούσε (μην ξέροντας πώς αλλιώς να της δικαιολογήσετε το ίδιου επιπέδου με το φιλότιμο σας, μηδέν που της βάλατε).


 


Σας ευχαριστούμε κύριοι. Σε μια εποχή σαν την σημερινή άλλωστε, μονό ΕΣΕΙΣ μας αξίζετε..


Ευχαριστώ πολύ. 



__________________
noufaro

Date: Wed Nov 9 17:05 2005
Permalink  
 

δυστυχως το κακο του συστηματος ειναι το αλαθητο των καθηγητων που υπαρχει. και εγς ειμουν μπροστα που καποιος ειπε για ενα λαθος στα θεματα του παλασκα και αυτος του ειπε "θες να σε μηδενισω" και μετα ηρθε και το διορθωσε...


αφηστε τα παιδια μου, καλη τυχη παντως και καλο κουραγιο σε οσους τους χρωσταμε


 


Υ.γ: Πολλοι 6ο ετος εχουμε μαζευτει εδω μέσα...


οποτε υποθετω αυτεςς οι συζητησεις εχουν γινει και λαιβ σε κανενα ντιβερσο


αντε τα λεμε παιδες



__________________
1 2  >  Last»  | Page of 2  sorted by
 
Quick Reply

Please log in to post quick replies.

Tweet this page Post to Digg Post to Del.icio.us


Create your own FREE Forum
Report Abuse
Powered by ActiveBoard